Covers Drunch Magazine
Covers Drunch Magazine
Covers Drunch Magazine

let's talk about

Drunch

Bij Ter Groene Poorte kennen ze heel wat van recepten en met eentje blinken ze heel erg uit: het recept om topchefs voort te brengen. Ter Groene Poorte heeft een 'wall of fame' om u tegen te zeggen: Sergio Herman, chocolatier Dominique Persoone, Gert De Mangeleer, Sofie Dumont ... maar dat is niet het enigste waarmee de school wil uitpakken. Directeur Iris Cornette: ”Het uithangbord van een school als de onze is vaak de bekende chef. De ambachtelijke slager krijgt doorgaans minder media-aandacht, maar is voor ons van even groot belang. Iedereen in de voedingswereld is een schakel die kan bijdragen in het ontwikkelen van nieuwe technieken en concepten. Het aanbieden van al die verschillende disciplines is het unique selling point van Ter Groene Poorte. Die brede blik is heel waardevol.”

Om de veelzijdigheid van de school extra in de verf te zetten en alle afdelingen evenveel visibiliteit te geven werd een magazine gecreëerd. Een glossy onder de naam 'Drunch' die erg 'gesmaakt' wordt en bij menig oud-leerling in de zaak komt te liggen. De oud-leerlingen zijn de beste ambassadeurs voor de school en met Drunch kunnen ze uitpakken.

Pagina's Drunch Magazine
Pagina's Drunch Magazine
Pagina's Drunch Magazine

In Drunch lezen we coverstories met prachtige beelden van fotograaf Chris Ward, maar ook verhalen van ondernemende leerlingen die het waarmaken in het buitenland: van Belgische frituristen in Moskou tot pralineurs in Dubai en Hong Kong.

Gevaert Graphics stond in voor het opzetten van een imago- en wervingscampagne met de ambassadeurs en de ontwikkeling en het design van het nieuwe magazineconcept. Daarnaast worden alle nummers vormgegeven en door Gevaert Printing gedrukt en verzonden. Een zorgeloos one-stop-shop-traject voor de klant.

Covers Drunch Magazine
Client
Ter Groene Poorte
Category
Share